środa, 11 listopada 2015

Od Video CD opowiadania Avalon

Pies spojrzał na nią zdziwiony.
- Jak to nic nie wiesz? - zapytał przystając na chwilę.
- No na przykład, skąd pochodzisz - rzuciła Avalon, lekko wzruszając ramionami. Video przekręcił łeb i uśmiechnął się.
- Ta raczej ja nic o Tobie nie wiem - mruknął Video, podkreślając słowo ja.
- Ale to ja pierwsza zadałam Ci pytanie - powidziała Av, a na jej pysku ukazał się niewielki uśmiech - Więc proszę o odpowiedź
- Dobra, więc zacznę historię którą już znasz - zaśmiał się keplie - Po moich narodzinach pierwsze co zapamiętałem to, że miałem siostrę. Zacząłem z nią podróżować, a później gdy ona zaginęła znalał mnie Cheroon - pies wzruszył tylko ramionami j spojrzał na lekko zdziwioną Avalon.
- Ale nadal nie wiem co lubisz - powiedziała, uśmiechając się z lekkim tryumfem.
- Lubię wszystko - odparł pies. Avalon przewróciła w odpowiedzi oczami i popatrzyła w stronę psa.
- Proszę o konkrety - powiedziała poważnie suczka i usiadła między krzakami. Video uczynił to samo.
- No lubię... Ciebie - ostatnie słowo wypowiedział dosyć cicho, lecz wyraźnie, uśmiechając się lekko.

Avalon? :v

Brak komentarzy: