wtorek, 24 listopada 2015

Od Layli CD Bitter Sweeta

- Wybacz ! - zawołałam i już chciałam odbiegać kiedy zastawił mi drogę łapą . Chamskie .. - pomyślałam i wycofałam się do tyłu .
- Przecież przeprosiłam .. Czego chcesz ? - zapytałam agresywnie . Jagby inaczej .. Layla do wszystkiego z agresją ...
- Bitter Sweet - zaśmiał się podając mi łapę .
- Layla ? - rzekłam i niepewnie podałam mu łapkę .
- Trochę niezdarnaś - rzucił wprost ze śmiechem .
Przewróciłam oczami - Mogę już iść ?
Pies zrobił to samo i zaczął mnie przedrzeźniać .
Zachichotałam cichutko , a pies spojrzał na mnie jak na dziwadło .
- O co Ci chodzi ? Myślisz że jesteś fajny ? - zakpiłam , pies nawet się nie skrzywił .
- Ja to wiem - dumnie podniósł czoło. Nieco się zdenerwowałam i rzuciłam w niego śnieżką . Ten ze zdziwienia otworzył pyszczek . Mój kolejny pocisk trafił właśnie tam .
Dostałam dzikiego napadu śmiechu , a Bitter Sweet rzucał się aby wytrzepać cały śnieg .

Bitter Sweet ?

Brak komentarzy: