sobota, 3 grudnia 2016

Cześć...

   ... Witam. Wiem że zawiodłam was wszystkich. Ta sfora była dla was miejscem gdzie po trudnym lub denerwującym dniu szkole mogliście się odstresować, pogadać z przyjaciółmi. Zawsze było w tej sforze miejsce dla was i dla nowych przyjaciół. Nadal jest i będzie. Zaniedbałam sforę po raz setny chyba i was też. Czuję się z tym okropnie. Dla mnie ta sfora była można powiedzieć drugim domem. Gdy coś mnie wkurzyło wchodziłam tutaj żeby z wami pogadać, powymieniać się opowiadaniami.    Tyle historii ta sfora przeszła że chyba nie miałabym serca jej usunąć. Wszyscy fantastyczni ludzi, których tu poznałam zaginęli by gdzieś w innych świetnych sforach a ja bym zniknęła. Ze SPU wiążą się wspaniałe wspomnienia. Jak je sobie przypominam raz płaczę, raz się śmieję. Jeszcze raz powiem że okropnie mi głupio z tego powodu jak was traktuje. Mogłabym też przekazać komuś sforę ale wtedy już Mashine, Jocker wasze alfy straciły by na wartości.
    Dlatego.. Uroczyście? Pragnę ogłosić że sfora. Kochane SPU zostaje odnowione. Mashine powraca duchem a Jocker osobą. Jeszcze przed świętami SPU zmieni wygląd i zrobimy konkurs. Mam nadzieję że tym razem wiele osób się na niego zgłosi. Sfora Psiego Uśmiechu jest dla mnie bardzo ważna i nigdy bym jej nie zawiesiła. Przepraszam jeszcze raz i...


WITAM PONOWNIE! 


~Mashine/Jocker


Ps: Wszystkie psy ze sfory zostaną usunięte więc proszę o wysyłanie nowych formularzy.

Brak komentarzy: