sobota, 17 grudnia 2016

Od Anubisa- CD opowiadania Aver

Suczka wydawała się miła na pierwszy rzut oka. Ruszyliśmy przed siebie. Mijaliśmy po drodze inne psy, przy okazji się z nimi zapoznając. Dzień mijał szybko, razem poznaliśmy połowę terenów, drugą połowę, mieliśmy obejrzeć następnego dnia. Idąc gadaliśmy o bzdetach, o wszystkim, i o niczym. Wreszcie znalazłem górkę, z której podziwiałem gwiazdy z Lucelle. Wpadłem na super pomysł.
- Hej, Aver? Może pooglądamy gwiazdy? - Zapytałem podskakując radośnie. Nie mogłem się doczekać, oglądanie gwiazd to moje ulubione zajęcie.
- Okej, możemy, ale jestem trochę śpiąca. - Ziewnęła. Hmm, no cóż, w takim razie kiedy indziej.
- Dobra, nie namawiam cię. Chodź, wracajmy do jaskiń. Po drodze, upolowałem zająca. Zjedliśmy go, a następnie rozeszliśmy do swoich domów.


Aver? Brak weny już xD :P

Brak komentarzy: