niedziela, 11 grudnia 2016

Nowa suczka - Jimin!

http://dinoanimals.pl/wp-content/uploads/2014/03/Pies_faraona_03.jpgImię: Jimin (to nie jest tylko męskie imię)
Ksywka: Jiminnie
Głos: MO
Rasa: Pies Faraona
Wiek: 2,5 roku
Płeć: Suczka
Stanowisko: Lekarz
Rodzina: Nie pamięta
Partner: -
Charakter: Jiminnie jest troskliwa oraz dość nieśmiała. Gdy już pozna jakiegoś psa jest bardzo przyjacielska.
Historia: Pewnego razu, gdy byłam mała, wyszłam z moją panią na pole. Właścicielka odpieła mi smycz. Wtedy zobaczyłam motyla i zaczęłam za nim gonić. Nagle okazało się, Że jestem strasznie daleko od domu i nie pamiętam drogi powrotnej. Dwa dni później jacyś ludzie mnie złapali i zamknęli w schronisku. Nikt nie chciał mnie zabrać, a moja właścicielka nawet mnie nie szukała. Po nie całym roku znudziło mi się siedzenie tam. Akurat przyszedł jakiś wolontariusz, aby mnie wyprowadzić. Grzecznie dałam sobie założyć obrożę. Wolontariusz poszedł ze mną do parku. Dzięki temu, że byłam bardzo chuda, udało mi się wyślizgnąć z obroży i uciec. Wolontariuszowi nie udało się mnie dogonić. Uciekłam do lasu, po którym błądziłam chyba z tydzień. Potem udało mi się znaleźć jakąś sforę. Nie marnowałam okazji i do niej dołączyłam.
Upomnienia:
0
Kontakt: Aria226

Brak komentarzy: