sobota, 17 grudnia 2016

Od Night Hunter'a- CD opowiadania Galli

Siedziałem przy wejściu do jaskini. Coś nie pozwalało mi zasnąć. Spoglądałem zamyślony w rozgwieżdżone, nocne niebo. Nie rozumiem... Dlaczego się o nią troszczę? To trudne, a ja sam nie potrafię tego wytłumaczyć, ale... To dziwne, nieznane mi dotąd uczucie otula moje serce jak ciepły koc, który chce rozrozić lód, spoczywający od dawna w mej duszy. Ten "koc" pojawia się wraz z Gallą... Dlaczego? Nagle usłyszałem cichy jęk. Spojrzałem w głąb jaskini. Podbiegłem do suczki, po czym dotknąłem łapą jej czoła. Gorące... Momentalnie zabrałem się za przygotowywanie lekarstwa. Ułożyłem zimny okład na wspomnianej wcześniej części ciała suni, a następnie podstawiłem jej pod sam nos kubek z zaparzonymi leczniczymi ziołami.

Galla?

Brak komentarzy: