niedziela, 13 marca 2016

Od Suzzie - CD opowiadania Meversue'a

- Mogę się ciebie o coś zapytać? - ciszę przerwał Mever.
   Spojrzałam na niego, powoli kiwając głową.
- Kim jest Jem?
   Aż przystanęłam, w zaskoczeniu.
- Czemu o to pytasz? - rzekłam ostro. Wzruszył ramionami w odpowiedzi. Westchnęłam. - Mogę ci go nawet teraz przedstawić. Chodź.
   Pobiegłam do jaskini Jem'a. Na szczęście w niej był.
- Jem - pisnęłam i go przytuliłam, nie przejmując się obecnością Sue'a. - Przyszłam przedstawić ci nowego członka sfory. Jem, Meversue. Meversue, Jem.
   Kiwnęli sobie głowami i uścisnęli swoje łapy.
- My musimy uciekać, ale niedługo do ciebie wpadnę - posłałam Jem'owi uśmiech, po czym ja i Meversue oddaliliśmy się od niego.
- Masz gust nawet, nawet. Ale i tak nie wiem, jak mogłaś się w nim zakochać - rzekł bezczelnie Sue.
   Zacisnęłam zęby i z całej siły przywaliłam mu w twarz.


Meversue? ;P

Brak komentarzy: