piątek, 16 października 2015

Od Suzzie CD opowiadania Geronimo

- Geronimo, coś się stało? - zapytałam.
- Czemu miałoby się coś stać? - odpowiedział sarkastycznie.
- No bo wczoraj... i dzisiaj... no... - zaplątałam się.
- Zapomnij o wczoraj - warknął.
- Nie zapomnę. Powiedz mi, co się stało. Pomogę ci... - zaczęłam.
- Nie możesz mi pomóc.
- Gero...
- No dobra, proszę bardzo! ZAKOCHAŁEM SIĘ W TOBIE, ROZUMIESZ?!!! I NIE MOGĘ PATRZEĆ NA CIEBIE Z RAYAN'EM!!! - po wykrzyczeniu tych słów, uciekł. A ja stanęłam jak wryta. Geronimo się we mnie zakochał? To niemożliwe, to nie do przyjęcia, to... prawda.
***
Cały dzień szukałam Geronimo, jednak nie mogłam go znaleźć. Mam nadzieję, że z tego wszystiego nie zrobił sobie czegoś. Gdy akurat przebiegałam obok jaskini Mal, zobaczyłam wychodzącego z niej Geronimo. Od razu do niego podbiegłam.
- Gero, musimy pogadać.
- Tia, żebyś mogła się ze mnie pośmiać? To proszę, śmiej się - uszy mu nieco oklapły.
- Nie o to chodzi. Ja po prostu nie wiedziałam, że jesteś we mnie zakochany. Gdybym wiedziała, ja i Roy tak publicznie nie afiszowalibyśmy swojego związku. Przepraszam.


Geronimo? :*

Brak komentarzy: