poniedziałek, 12 października 2015

Od Indiany - CD opowiadania Skyres

Kolejny dzień w tej jaskini...Zaraz, ale wy nic nie wiecie. Pół roku temu udałem się na polowanie (jak codziennie). Zauważyłem coś w krzakach i się zaczaiłem. To coś okazało się moim bratem (nie wiedziałem, że go mam). Postanowiłem go oprowadzić, ale to on oprowadził mnie. Zaprowadził mnie do jakiejś jaskini. Wskazał na coś połyskującego i powiedział ,,To dobry prezent dla Sky.'' i wepchnął mnie w sam róg jaskini. Potem doszło do walki (raczej tego nie opiszę) i skończyło się na tym, że wpadłem do dziury. I tak tam siedzę pół roku, a mój brat g...nic, nic. Pewne myślicie czym się żywię? Otóż codziennie mój brat daje mi padlinę (ale dba o rodzinkę). W kamiennej ścianie znajduje się urządzenie, kamerka, która jest doczepiona do obroży Draka ( Tak, rodzice go skrzywdzili imieniem) i mam podgląd na wszystko. Kiedy ten idiota powiedział coś o zdradzie, grrrr... No, cóż teraz tak czekam, aż ktoś mnie uratuje, biednego psa, ze złamaną łapą, ze skłonnością mordu brata...


Sky ?

Brak komentarzy: