niedziela, 25 października 2015

Od Steva CD opowiadania Lexie

- Dlaczego płaczesz ? - zapytałem .
- Nie ważne ... to .. nieistotne ... - odpowiedziała ze smutkiem .
- Hej , rozchmurz się ! - zawołałem i lekko ją przytuliłem .
- Dziękuje - powiedziała po czym pociągnęła nosem .
- Jesteś tu nowa ? - zapytałem z zaciekawieniem .
- Tak .. i nie umiem się odnaleźć - przyznała i spuściła głowę .
- Proszę nie płacz !
- Masz z tym jakiś problem ? - spojrzała na mnie zdziwiona .
- No pewnie ! Nie chce przecież abyś płakała ! Steve jestem , a ty ?
- Lexie - odpowiedziała .
- Oprowadzić Cię po okolicy ? - zapytałem .
- Nie chcę Cie mieszać w moje sprawy . - zaprotestowała .
- Żaden kłopot ... chyba że sobie nie życzysz ? - spojrzałem na nią z zaciekawieniem .
- Nie - odpowiedziała .
Ruszyliśmy na zwiedzanie ...
***
Nastał wieczór .
Zwiedziliśmy większość miejsc zostało tylko jedno ... Lerqua Castle .
- Co to za miejsce ? - zapytała stojąc przed budowlą .
- Lerqua Castle ... - odpowiedziałem ze strachem w głosie .
- Wygląda nawet ciekawie ... wejdziemy ? - zaproponowała .
Nie chciałem wyjść na tchórza więc odpowiedziałem :
- Oczywiście . Po wejściu do budynku zatrzasnęły się za nami drzwi .
- Steve ? - zapytała cichutko .
- Tak ?
- Trzymajmy się razem ... - powiedziała i postawiła pewny krok przed siebie . Popatrzyłem na nią niepewnie , ale ona " przyciągnęła " mnie do siebie uśmiechem . Bałem się ale nie wiedziałem że zrobię z siebie durnia .

Lexie ?

Brak komentarzy: