środa, 21 października 2015

Od Lloyda - CD opowiadania Gracy

- Nie chcę ... - odsunąłem się .
- Ale dlaczego ? Przecież to twoi rówieśnicy ! - zdziwiła się suczka .
- No , wiesz ... Ja , ja ... ja jestem śpiący ! - powiedziałem po czym skoczyłem i przewróciłem Gracy .
- Co ty robisz ? - zaśmiała się i patrzyła jak zwijam się w kulkę .
Położyłem się i zasnąłem na jej brzuchu .
***
- Lloyd ? Mały budź się ! - zawołała przejęta .
- Czego ty ode mnie chcesz ? - zapytałem ospale .
- Mamy teraz deszcz meteorytów nad Cypel High ! Pośpiesz się to zdążymy to zobaczyć ! - zawołała suczka , a ja spojrzałem w niebo .
- Nic nie widać - pokiwałem główką .
- No powiedziałam .. tylko nad Cypel High !
- Aha ... no dobrze . To chodźmy ! - uśmiechnąłem się .
*** ( na miejscu )
- No maluchu ! Jesteśmy na miejscu ! - powiedziała suczka .
Zauważyłem malutkie odłamki z kosmosu lecące w naszą stronę .
- Gracy .. przecież to nas uderzy ! - zawołałem .
- Nie bój się ! - powiedziała po czym przytuliła mnie do siebie .
- Gracy ?
- Tak ? - zapytała .
- Zostaniesz moją mamą zastępczą ? Bo bardzo Cię lubię .. i potrzebuje dobrej mamusi .. jak ty ... - powiedziałem lekko zawstydzony .

Gracy ?

Brak komentarzy: