sobota, 17 października 2015

Od Skyres CD opowiadania Indiany

- Indy? Indy, obudź się! - krzyknęłam. Indiana z trudem otworzył oczy. - Chodź, pomogę ci wrócić do domu - dodałam i wyprowadziłam go z jaskini. Nagle zobaczyłam Drake'a. On popatrzył na mnie i Indianę, zszokowany. Zaczął uciekać.
- TY! - ryknęłam i rzuciłam się na niego. Przeklinałam na niego, szarpałam go, gryzłam. Dostawał słuszne lanie. - I ty jeszcze śmiałeś ze mną spać!!!
Indy pobladł, a jego brat dostawał coraz większy łomot.
- Sky, proszę, przestań... - jęknął Drake. Był na skraju śmierci. Ale nie, ja zamierzałam wykończyć go całkowicie.
- GIŃ!!! - wrzasnęłam i zadałam ostateczny cios. Drake bezwładnie opadł na ziemię.


Indiana? Pamiętaj że Sky nadal mało ci ufa

1 komentarz:

alex pisze...

O k**wa XD Sky, dowaliłaś mu XD
'' I ty jeszcze śmiałeś ze mną spać!!!''
Leję, po prostu L E J Ę! XDDDDDD

~Alex XD