wtorek, 27 października 2015

Od Barfi - CD opowiadania Loniego

-Co ja mogę o sobie powiedzieć... No jestem suczką i mieszkam w tej sforze.A saren jest bardzo dobra. No jestem rasy...sam widzisz.Jestem opiekunką szczeniąt.A ty opowiedz coś o sobie.
-No ja jestem rasy nierasowej.Jak ty mieszkam w tej sforze.Mi też smakuje sarna.Jestem poganiaczem.-Powiedział po czym zaczęło znów jeść.Gdy skończyliśmy wstałam podeszłam do Loniego klepnęłam go łapom i krzyknęłam
-Berek ty go masz!!!-po tych słowach zaczęłam uciekać.
-Co ja no chyba ty go masz!!!-Zaczęło mnie gonić.Oboje się śmialiśmy.Uciekałam w stronę Forest Stream celowo i dla tego bo kocham to miejsce.Gdy tam dotarliśmy wskoczyłam do wody i zaczęłam pływać. Loni zatrzymał się
-Barfi jak tu trafiliśmy tu jest bardzo trudno trafić. Ty biegłaś jak byś znała tą drogę na pamięć!
-No bo znam!Mogła bym tu trafić nawet z związanymi oczami.
-Często tu bywasz?
-Tak bardzo. To miejsce jest super.Jestem tu gdy nie mam nic do roboty albo gdy jestem smutna.- Powiedziałam po czym pochlapałam psa.Loni wskoczył do wody i zaczęła się wojną na chlapanie.Gdy skończyliśmy się bawić to wyszłam z wody, on wyszedł za mną.Otrzepałam się z wody. Loni zrobił to samo.Robiła się ciemno więc stwierdziliśmy że pójdziemy do domu po drodze opowiedziałam mu jakie miałam dzieciństwo a on mi opowiedział o swoim.

Następny dzień

Gdy wstałam poszłam na polowanie tam gdzie wczoraj zjadłam jedną z sarn.Poszłam się przejść po sforze.

Loni?

Brak komentarzy: