poniedziałek, 12 października 2015

Od Skyres CD opowiadania Indiany

Czemu mój związek z Indianą tak się skończył? Gdy dowiedziałam się o tej zdradzie, w napadzie histerii kazałam mu się wynosić. Gdy to zrobił, dostałam depresji. Dzieci (zwłaszcza te małe) cały czas tęsknią za Indy'm. Jak im jednak wytłumaczyć, że ich tatuś nie wróci? No jak? Łzy trysnęły z moich oczu. W pobliżu miejsca w którym siedziałam (to za terenami SPU), stała samotna jaskinia. Zaszłam do niej. W jej środku był głęboki dół. Zajrzałam tam i... Oniemiałam.
- Indy?! - mój były leżał na samym dole dołu masło maślane i prawie zdychał.
- Sky?! - krzyknął. - To naprawdę ty?! Błagam, pomóż mi!
Przypomniała mi się chwila, gdy dowiedziałam się o jego zdradzie i chciałam się cofnąć, ale... Muszę mu pomóc.
***Po wyciągnięciu Indiany z dołu***
- Sky, kochanie... - Indy chciał mnie pocałować.
- Zostaw mnie!!! Nagle się zrobiłeś miły, tak? Zdradziłeś mnie!!! - wykrzyczałam, łkając.
- Sky, to nie tak...
- A jak?!


Indy?

Brak komentarzy: