czwartek, 15 października 2015

Od Avendeer - CD opowiadania Niklausa

- Wiesz, znamy się jakieś 2 godziny i już mam Ci ufać, sorry ja muszę kogoś najpierw poznać, aby mu zaufać ... - powiedziałam - A co ty mi już ufasz ?
- No, ufam Ci - odparł - Tylko myślę co z Tobą nie tak ?
- A co ma być ze Mną na tak ? - zapytałam
- No, na przykład : Czemu Cię wcześniej nie widziałem ? Nie dawno dołączyłaś ?
- Nie, urodziłam się tutaj - mruknęłam
- Ja też się tutaj urodziłem. To czemu Cię nigdy nie widziałem ? - kolejne jego pytanie
- Po prostu podążam własnymi ścieżkami ? - zrobiłam głupią, minę
- Wiesz, teraz Cię kojarzę jako szczeniaka, gdy zrobiłaś tą głupią minę ... Czy twoja kuzynka to Athena ?
Przytaknęłam ruchem głowy.
- Kiedyś trzymałaś się z Jack'iem ? - zapytał
- Ychy
- Teraz Cię kojarzę. A potem coś się stało i przestałem Cię widywać ... Wyładniałaś od tamtego czasu ...
Zarumieniłam się. Nikt mi nigdy nie powiedział, że jestem ładna.
- Co się stało, że przestałem Cię widywać ? - kolejne pytanie na które muszę odpowiedzieć
Wypuściłam powietrze.
- Gdy miałam jakieś pół roku, Mój ojciec odszedł ze sfory, razem z Moimi braćmi. Odszedł, bo znalazł sobie młodszą, a Moi bracia woleli ją zamiast Naszej mamy ... - odwróciłam się do niego tyłem i spuściłam głowę, żeby nie widział Moich łez ...

Niklaus ???

Brak komentarzy: