niedziela, 11 października 2015

Nowy pies! - Converse

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0f/f8/7c/0ff87c52dd7924b6e9f75d35580a9bc6.jpg Imię : Converse
Ksywka : W skrócie Con ale nie obrazi się jeśli powiesz Conv.
Głos : r5
Rasa : Niby Border Collie, niby owczarek niemiecki..sam nie wie.
Wiek : 2 lata
Płeć : Pies
Urodziny : 3 dzień lata
Stanowisko : Sprinter
Rodzina : Daleki kuzyn Rayan.
Partner : Szuka swojej drugiej połówki.
Charakter : Wiele psów mówi że Converse jest dziwny. Zachowuje się inaczej niż wszystkie psy. Jest niezależny, zaskakujący i romantyczny. Miły, wesoły, przyjacielski i gdy ma lepszy dzień umie być towarzyski. Szczery, lojalny i odważny. Odda życie za kogoś innego. Dla wrogów jest obojętny, chamski i brutalny. Zanim zabije ofiarę, woli się z nią pomęczyć.
Historia : Urodziłem się w Anglii. Miałem bogatego właściciela. Jednak popadł w alkoholizm i oddał mnie do schroniska bo bał się że coś mi zrobi. Uciekłem stamtąd i znalazłem się tu.
Upomnienia : 0/4
Kontakt : Husarz15

Brak komentarzy: