czwartek, 15 października 2015

Od Beatris CD OPOWIADANIA Niklausa

Co za brak wychowania! Uh...teraz jestem cała mokra! Myślałam że ten pies umie się zachować. Ale nie! Jak zawsze muszę natrafiać na głupoli.
Wyszłam z wody i otrzepałam się tuż przed Niklausem. Zrobiłam skwaszoną minę i odwróciłam wzrok od Niklausa. Pies zaśmiał się.
- Co cię tak bawi? Może to że mnie poniżyłeś?! - krzyknęłam.
- Ach nie ja tylko...
Parsknęłam. Nie chciałam z nim rozmawiać. A najlepiej znać. Czy ja kiedyś znajdę kogoś komu zaufam? Ech... No nie ważne. Najlepiej pójdę już i dla wytchnienia namaluję obraz..., albo pocytuję sobie różne teksty pisarzy... Coś się znajdzie artystycznego.
- Ja chciałem ci zaimponować! - krzyknął zmieszany pies.
- To ci się nie udało. - powiedziałam i zaczęłam odchodzić.
Pies nie odpuścił i podbiegł do mnie. Jak widać zależało mu na tym.

Niklaus? (Sory że krótkie, ale się rozkręcam default smiley xd)

1 komentarz:

Skaii pisze...

Niklaus nie chciał zaimponować Beatris. On po prostu lubi zabawę -,-

~~Niklaus