środa, 14 października 2015

Od Rayan'a - CD opowiadania Suzzie

Gdy tylko weszliśmy do jaskini alf, Mashine nam pogratulował i zaprosił na obiad. Jako że nie umie dobrze doprawiać (?xd) jelenia...Trochę mi nie smakowało. Po udanym dniu zaprowadziłem Su do jaskini którą niedawno znalazłem. Nie gdzieś w centrum sfory. Trochę dalej. Najpierw wycieczka przez wąwóz. Przeszliśmy górą, bo wcześniej zamontowałem tam z Theo most. Po drugiej stronie ukazała się piękna kraina. Weszliśmy do jaskini. W środku ukazało nam się to :

http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/223504_jaskinia_jezioro_skaly.jpg

Na początek Suzzie zainteresowała mała wysepka, którą otaczała fosa z wody.
-Gdyby ktoś, lub coś nas atakowało możemy tam się ukryć. Tu, gdzie teraz stoimy to tylko "przedsionek". - Zaśmiałem się wypowiadając ostatnie słowo. - Po drugiej stronie tej wysepki jest jaskinia. Zrobiłem posłania z wysuszonej trawy. Nie obrazisz się, jeśli do jaskini obok wprowadzi się mój kuzyn, Converse? -Zapytałem.
Su nadal siedziała cicho, oczarowana tym miejscem.

Suzzie? ^^

Brak komentarzy: