niedziela, 11 października 2015

Od Rayan'a - CD opowiadania Suzzie

No niech jej będzie. Chodź trochę bałem się jej reakcji, postanowiłem że zrobię to.
-Okej, wygrałaś. - Mruknąłem. Su pomogła mi wstać i poszliśmy na plażę. Usiedliśmy na brzegu i patrzyliśmy się na zachód słońca.
-No, więc to tak. Suczka, która mi się podoba jest biała. Wesoła, przyjacielska i potrafi na serio kogoś wkurzyć. - Uśmiechnąłem się lekko. - Znam ją doskonale, ty też. Na wylot!
Suzzie spojrzała się na mnie zdziwiona.
-Jeśli masz na myśli tego kogo ja mam to jesteś na serio dziwaczny. - Zaśmiała się.
Już chciałem coś powiedzieć, zacząć płakać...Ale ogarnąłem się i w pewnej chwili zacisnąłem mocno zęby.
-Jeśli dla ciebie to jest śmieszne, to ja jestem słoniem. - Wymamrotałem. - Może teraz ty coś mi powiesz hm?

Suzzie? Krótkie, ale jest xd.

Brak komentarzy: