poniedziałek, 12 października 2015

Od Rayan'a CD opowiadania Suzzie

Stanąłem jak wryty. Przez chwilę tak jakby się zapowietrzyłem. Ocknąłem się i tak jakoś...sam z siebie przytuliłem Suzzie.
-Chciałem ci coś dawno powiedzieć. Jednak nigdy nie dałaś mi dojść do słowa, bałem się niczym szczeniak. Teraz już się nie boję. - Powiedziałem.
Suzzie siedziała cicho.
-Za mocno. - Wyszeptała.
Odsunąłem się.
-A więc...-Powiedziałem i spojrzałem się w jej piękne oczy. - Suzzie, może chciałabyś...No wiesz...Zostać moją partnerką? - Zapytałem. Byłem gotowy na wszystko. Jeśli da mi kosza, na pewno się nie rozpłaczę, w sumie to nic nie zrobie, ale do końca życia będę się o nią starał. A jeśli kogoś sobie znajdzie rozerwę na strzępy i zakopie pod drzewem. Nadal czekałem na odpowiedź. Suczka zamyśliła się, lecz po chwili zaczęła cicho mówić :

Suzzie? ;3 Tego chciałaś ? xd

Brak komentarzy: