czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych świąt Sforzanie!

W tym poście chciałabym zawrzeć życzenia świąteczne dla Was, ale najpierw muszę opowiedzieć tu krótką historyjkę.
Jeszcze parę miesięcy przed dołączeniem tu, obserwowałam tę sforę. Uwielbiałam ją. Czytałam wszystkie opki, obserwowałam Was na chacie. Ale obawiałam się dołączyć. Sądziłam że sobie nie poradzę. Ale... dołączyłam. Pierwsze moje opki były troszkę niemrawe... Za to na chacie szybko się odnalazłam. Jeśli pamięć mnie nie myli, to na początku związałam się zaprzyjaźniłam xd z Kordłą. Pisała ze mną jako Video hahah po co ja wam o tym mówię xd [...] Minęły ze dwa miesiące i utworzyliśmy już małą paczkę "przyjaciół":
Ja, Lissy, Kordła, Mashi, Ace, Qet, Bell, Alex, Indy, Another, Naveda...
Osoby napływały, było nas coraz więcej. Nasza paczka w tym momencie wygląda tak:
Ja, Jem, Lissy, Kordła, Kira (dawniej Bell), Alex, Rayan, Indy, Greal, Adeline, Mashi, Vice (czy tam Ansia, jak woli), Bitter.
Pamiętam szczególnie te dni na chacie, gdy wszyscy pisaliśmy ze sobą i było... po prostu fajnie. Wieczór w którym robiliśmy różne memy z nami wszystkimi. Wieczór w którym Alex nie powiem co robił :D. Pamiętam jeszcze nawet tę olbrzymią kłótnię o Rocky'ego czy FuckYeah (pozdro Ace!). To tylko kilka przykładów z wielu.
Chciałam tylko przez to powiedzieć, że uwielbiam was. Uwielbiam z wami pisać, kocham te nasze rozmowy. Nie zmieniajcie się, proszę. Chce żebyście z a w s z e byli tacy wspaniali.
Dlatego kochani, życzę wam dużo prezentów, szczęścia, zdrowia, miłości, byście zawsze mieli wenę, żeby nic złego wam się nie przytrafiło. Nie jestem dobra w życzeniach, więc dodam tylko tyle, że co tylko chcecie to ja wam tego życzę :D.
Wiedzcie że nigdy was nie zapomnę kochani
Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

~~Wasza Skyres



 

Brak komentarzy: