piątek, 11 grudnia 2015

Od Vussera - CD opowiadania Shairen

Siedziałem sobie przy fontannie. Jest noc. Nie chce mi się w ogóle spać. Postanowiłem przejść się. Chodziłem już jakieś 10 minut i zobaczyłem jakieś pomięte papiery. Wyprostowałem je nieco i ujrzałem jakieś rysunki. Wyglądały całkiem nieźle, jednak autorowi musiały się nie spodobać, skoro je w ten sposób potraktował...
Poszedłem dalej i zauważyłem piękną wstążeczkę. Była błyszcząca. Spodobała mi się i pomyślałem, że może się spodoba jakiejś suczce. Pobiegłem do jaskini Shairen, jednak tam jej nie zastałem. Ze wstążką w łapie wróciłem na fontannę. Pomyślałem sobie "niech coś sprawi, abym znalazł Shairen". Spojrzałem w wodę i w odbiciu ujrzałem szukaną suczkę. Podbiegłem do niej, jednak ta mnie nie zauważyła.
- Dobry wieczór raz drugi! - zaszczekałem, podszedłem do suczki i przewiązałem jej nadgarstek błyszczącą wstążeczką.
- Podoba Ci się? - spytałem z uśmiechem i popatrzyłem w dół, po czym spojrzałem na Shairen.
- Tak, jest śliczna - uśmiechnęła się nieśmiało suczka.
- Może pójdziemy gdzieś? Śnieg tak pięknie wygląda w nocy w świetle księżyca - zaproponowałem.

Shairen? C:

Brak komentarzy: