czwartek, 24 grudnia 2015

Naveda odchodzi

Imię : Naveda
Ksywka : Woli gdy zwracają się do niej pełnym imieniem.
Głos : Lana Del Rey
http://s10.ifotos.pl/img/142227970_wwxwhwr.jpgRasa : Owczarek Belgijski Tervueren
Wiek : 4 lata
Płeć : Suczka
Urodziny: [do uzupełnienia]
Stanowisko : Wojowniczka północna
Rodzina : Z poza sfory ma matkę o imieniu "Ampha",ojca "Shaikoo" i siostrę "Iggy".
Partner : Rocky
Charakter : Jestem sympatyczną lecz pozorną suczką. Nie lubię obcych psów lecz wszystko zaczyna się od nieznajomości, trzeba w końcu kogoś poznać, prawda? Na pierwszych spotkaniach bywam agresywna.Każdemu mogę wygarnąć w twarz co sądzę o jej/jego buźce.Za samcami, no co mam powiedzieć, rzadko dość patrzę lecz naprawdę są takie chwilę gdzie pozwalam sobie odpłynąć od zwyczajnego świata i odjechać do romantyka. Czasami, mogę być bardzo wrażliwa. Rzadko się to zdarza ale są takie chwilę, więc ostrzegam, uważaj na swoje słowa. Twoje jedno słowo, mój jeden wielki ból. Warto? Odpowiedź sobie, no proszę.Jestem również bardzo odważna.Nic,ale to nic mnie nie przestraszy.Odpowiedzialność to moje drugie imię. Historia : Naveda urodziła się w hodowli "Dogs of Fidelity" wraz z dwójką rodzeństwa. Jej matka była zawodową czempionką, a ojciec zwyczajnym psem. Jako jedyna z hodowli miała znamię pod lewą łapką w kształcie gwiazdy. Matka uważała ją za inną za "wyjątkową". Lubiła pomagać rodzicom. Często sunia ratowała rodzeństwo z opałów. Ja tu gadu gadu... a na pewno chcielibyście dowiedzieć się jak Naveda tu dotarła. Otóż... Pewnego dnia ja wraz z ojcem poszliśmy na polowanie do lasu. Zapowiadało się fajnie... Gdy zauważyłam sarnę pobiegłam za nią nie powiadamiając o tym ojca. Nagle wpadłam do dziury z której nie umiałam się wydostać. Wyłam dość długo z jakieś trzy godziny. Gdy miałam skończyć wyć moim oczom ukazał się jej pies mieszaniec Shiba inu,który w magiczny sposób pomógł mi wydostać się. Okazało się, że jest Deltą sfory psiego uśmiechu.Po dłuższej rozmowie z psem okazało się,że jest dość fajny.Również postanowiłam dołączyć do tej sfory.
Upomnienia : 1/4
Kontakt : kinia 800


~powód: decyzja właściciela

Brak komentarzy: