sobota, 12 grudnia 2015

Od Layli CD opowiadania Vaussera

- Też tak sądze - szepnęłam pochylając głowę ku niebu . Gwiazdy radośnie migotały na niebie i dały mi chęć do szaleństwa , zabawy .
- Złap mnie jeśli potrafisz ! - zawołałam pewna przekonania , iż jednak nie potrafi . Szybko skierowałam się w stronę pobliskiego lasu .
- Zabrzmiało jak wyzwanie - powiedział rzucając się w pościg .
Już po paru minutach przybił mnie łapami do ziemi .
- Wygrałem ! - rzucił z triumfem .
- Gratulacje .. - odpowiedziałam.
Popatrzyłam na niego, nie wyglądał na zbyt zmęczonego więc postanowiłam nie dać za wygraną .
Energicznie przeturlałam się w bok i uciekłam " z pod " psa .
- Gdzie biegniesz ? - spytał lekko poirytowany .
- Przed siebie ! - odparłam sarkastycznie i przyśpieszyłam .
Przez dłuższą chwilę biegłam w nieznanym przez siebie kierunku , lecz po chwilli wylądowałam na zmrożonej powierzchni Ice Ring .
- To chyba zatoczyliśmy koło ?
- Na to wygląda - zaśmiał się i usiadł na lodzie aby odsapnąć . Ja równierz byłam nieco zmęczona więc tak jak on postanowiłam usiąść .
- Fajnie się z tobą bawię - powiedziałam spoglądając na niego z uśmiechem - Fajnie że dołączyłeś do sfory - wyznałam .

Vusser ?

Brak komentarzy: