czwartek, 24 grudnia 2015

Od Barfi - CD opowiadania Winner'a

Jak zobaczyłam jak mnie wyprzedza zatrzymałam się i lekko otworzyłam pyszczek.
-I co? - Zapytał Win.
Nie było szans, nie odezwałam się. stałam jak wryta. Pies popatrzył na mnie po czym powturzył pytanie. Otrząsnęłam się szybko i powiedziałam
-No dobra jesteś szybki... Bardzo szybki.
Pies uśmiechnął się i podszedł do mnie
-No to idziemy?
-Ale gdzie?
-Szłaś gdzieś przecież. No zanim na mnie naskoczyłaś.
-No w sumie może i masz rację-Zaśmiałam się i ruszyłam przed siebie.

Gdy doszliśmy go Ice Ring Winner po prosty wbiegł na lud. Oczywiście przewrócił się po paru sekundach. Zaczęłam się głośno śmiać. Pies popatrzył na mnie po czym wstał i starał się utrzymać na lodzie. Weszłam na lud i zaczęłam się ślizgać. Win załapał o co chodzi i już się nie przewracał. Ślizgaliśmy się dobrą godzinę. Kiedy wychodziliśmy na podwórko była zamieć. Popatrzyłam na Winnera pytająco.

Winner?

Brak komentarzy: