wtorek, 30 czerwca 2015

Od Skyres CD opowiadania Video

Powoli otworzyłam oczy. Wszystko mnie bolało. Od razu zwymiotowałam. Ingram wytarła moje wymiociny i powiedziała:
- Przybiegł tu Thomson. Powiedział, że jesteście na Mrocznym Obliczu i zaatakował was wilk. Mashine razem z naszymi mordercami tam poszedł i zabili razem tego wilka, a was przynieśli mi.
- Kiedy stąd wyjdziemy? - zapytałam.
- Przetrzymam was tu 3 dni - oznajmiła moja siostra.
- Co? Przecież ja mam małe szczeniaki! - jęknęłam.
- A ja nie mogę zostawić rodzeństwa samego! - zawtórował mi Video.
- Sky, powiem Indianie co się stało, poradzi sobie z dziećmi - mrugnęła okiem Ing. Już miała wyjść, ale zawołałam:
- I powiedz mu żeby zajął się rodzeństwem Video!
Ingram wyszła.
- Dziękuję Skyres... - szepnął Deo.
- Nie ma za co. Co będziemy robić podczas tych 3 dni przymusowego odpoczynku?


Video???

Brak komentarzy: