wtorek, 30 czerwca 2015

Od Avalon- CD opowiadania Video

Popatrzyłem zdezorientowana na odchodzącego Video.
- Cześć? - powiedziałam i popatrzyłam na róże. Uśmiechnęłam się minimalnie i zaczęłam przewracać różę w łapach. Dawno nie dostałam takiego miłego prezentu. Ostatnim razem dostałam od Ferraro, na prezent urodzinowy. Odwróciłam się i rozejrzałam się po jaskini. Nie miałam gdzie tej pięknej róży włożyć, by nie zwiędła. Położyłam ją tylko na półce skalnej i poszłam spać. Było dosyć późno, więc najlepiej było iść spać. Zwinęłam się w kulę i zasnęłam.

* Rano *

Obudziły mnie ranne promienie słońca, co było dosyć dziwne. Jest jeszcze zima, więc... Ociężale wstałam z miejsca i wyszłam z jaskini. Dziwnie wszystek śnieg stopniał i zaczęło wszystko się rozwijać. Przekręciłam łeb i zaczęłam iść. Trzeba przecież coś zjeść, a nie z pustym brzuchem iść, gdzieś... Poszłam oczywiście nad jezioro, gdyż rosły tam najpiękniejsze drzewa. Zerwałam parę liści i od razu je zjadłam. Po zakończeniu posiłku zaczęłam iść w stronę swojej jaskini. Gdy już byłam blisko zobaczyłam znajomy pysk. Video widocznie wstał trochę później niż ja. Zakradłam się i gdy już byłam blisko skoczyłam na Video.
- Witaj - uśmiechnęłam się lekko.

Video?

Brak komentarzy: