czwartek, 25 czerwca 2015

Od Honey CD opowiadania Steve'a

Szłam bezwiednie za Atheną, Steve'em i Maxem. Cały czas myślałam o Roney'u i o tym co powiedział. Athie ma rację. Muszę o nim zapomnieć. Kiedyś był fajny, a teraz strasznie się zmienił. Westchnęłam.
- Co się stało? - zapytała Ath.
- Zrozumiałam, że muszę zapomnieć o Ronie - rzekłam twardo.
- I tego się trzymaj - stwierdziła.
- Wiem - uśmiechnęłam się słabo. Muszę znaleźć sobie nowego partnera. Zaraz... Przecież Steve i Max są we mnie zakochani! Osobiście już na samym początku polubiłam Steve'a. Może powstanie z tego coś więcej?
- Zaraz wrócimy - powiedziałam i pociągnęłam za sobą Athie. Opowiedziałam jej o moich rozmyślaniach w sprawie Steve'a.
- Czyli że ci się podoba? - spytała szeptem.
- Trochę...
- Możesz w końcu ułożyć sobie życie z fajnym facetem - cmoknęła.
- Wiem - mruknęłam. Wróciłyśmy do psów.
- O czym tak plotkowałyście? - rzekł Max.


Steve?

Brak komentarzy: