sobota, 13 czerwca 2015

Od Michy

Spacerowałam aleją w której rosły piękne drzewa. Jak się nazywały? Nie pamiętam. Nie pamiętam wielu rzeczy. Dlaczego? Pamiętam tylko ból, krzyki... Pamiętam jak chodziłam z opatrunkiem na głowie, jak zrastała mi się sierść na niej... Pamiętam jak jakiś człowiek powiedział: "Dostała trwałej amnezji". Staram się za to nie pamiętać o białej ścianie, którą mam w duszy zaraz za najbliższymi wspomnieniami.
***
Uniosłam do góry głowę. Czułam zapach sarny. Mmm... Od tak dawna nic nie jadłam. Zakradłam się w stronę z której czuć było intensywny zapach i ujrzałam... psa jedzącego sarnę! Ale zawód... Nagle pies się odwrócił.
- Kim jesteś? - spojrzał na mnie mrużąc oczy, a ja poczułam jakieś dziwne uczucie w sercu. Nigdy czegoś takiego nie czułam. Czy ja się... ?
- Nazywam się Michy. A ty?


Video???

Brak komentarzy: