środa, 17 czerwca 2015

Od Theo - CD opowiadania Honey

- Dobra - powiedziałem
Już chciała się na Mnie rzucić, ale ja uprzedziłem :
- Wiesz lepiej Mnie nie przytulaj. Ostatnio jest to niebezpieczne
Zaśmiała się.
- Dobra. I sorry jeszcze raz za tą całą aferę z tamtą imprezą - uśmiechnęła się
- Nic się nie stało
Jeszcze jakiś czas porozmawialiśmy, a następnie ruszyliśmy w kierunku centrum sfory.
- Co powiesz na sobotnią imprezę u Jocker'a ? - zapytałem
- Ja ... - niezdążyła odpowiedzieć, przerwało jej pojawienie się Levar'a i Ron'a.
- Znowu podrywasz Honey ? - zapytał Mnie, Roney
- Mówiłem Ci już wiele razy : ODWAL SIĘ. NIE TWÓJ INTERES. I dla Twojej wiadomości jestem z Winnie. - odgryzłem się
- To wy jeszcze jesteście razem ? Myślałem, że z Tobą zerwała jak zobaczyła Was całujących się na imprezie. Biedna suczka ... - mruknął
A dla Mnie wszystko stało się jasne to on powiedział Winnie, gdzie jestem. Prawie doprowadził przez to do Naszego rozstania. Policzę się z nim w domu..
- Ooo czyli, już wiesz dzięki komu, prawie zerwałeś z Winnie - usmiechnął się wrednie Mój brat
W tej chwili nie wytrzymałem i się na niego rzuciłem ...

Honey ??? Bęcki ...

Brak komentarzy: