środa, 10 czerwca 2015

Od Jack'a CD opowiadania Avendeer

Zamyśliłem się po czym spojrzałem w niebo.
-Patrz...-wskazałem łapą chmurkę i położyłem się na plecach
-Ta chmura wygląda jak smok-powiedziałem
Przekrzywiła głowę po czym położyła się obok mnie.
-Hmm..troszeczkę
-A ta jak...-niedokończyłem
-Jak serce-przerwała
Popatrzyłem w jej oczy a ona w moje.Zaraz potem usłuszeliśmy krzyki:
-Avendeer?! Jack!?
-To do jutra?-spytałem
Przytakneła po czym ruszyliśmy.Każdy w swoją stronę.

*nazajutrz*
Pobiegłem pod jaskinię Aven, z której wyszła jej mama.
-DzieńDobry-jest Aven?
-Nie ma-poszła nad Cypel Hight
-Aha..dziękujee
Poszedłem we wskazane miejsce.Aven siedziała na wyciągniętej skale i patrzyła na chmury.
Przysiadłem obok.
-Piękne widoki prawda?
-Tak..mam pytanie..
Odwróciła głowę
-Jakie?
-Zostaniemy przyjaciółmi?

Aven?

Brak komentarzy: