czwartek, 26 marca 2015

Od Snowy'ego - CD opowiadania Another

- Cicho. To nieprawda. Wcale nie jesteś gorsza od tamtych psów. Nawet może masz szczęście.
- Ciekawa jestem jakie - zaszlochała.
Objąłem ją ramieniem.
- A takie, że spotkałem wiele psów, które kiedyś mieszkały z ludźmi. Wiodły szczęśliwe życie dopóki ich właściciele nie wywalili ich na bruk. Tułały się po miastach, lasach. Szukały miejsca dla siebie. Ty jesteś wolnym psem. Masz mnie, możesz na mnie liczyć. Nie jesteś sama - powiedziałem.
Wskazałem łapa na niebo.



- Gdybyś mieszkała w mieście patrzyłabyś na zachód Słońca jedynie przez szkło. Żyjąc w naturze widzisz je normalnie, bez ograniczeń.
Nadal siedziała smutna. Próbowałem ją pocieszyć.
- Rozchmurz się.
Na jej pyszczku pojawił się lekki uśmich.
- Pamiętaj. Każdy pies jest wyjątkowy na swój sposób. Uwierz mi, Another.

Another?

Brak komentarzy: