niedziela, 22 marca 2015

Od Another- CD opowiadania Snowy'ego

-Z pso-wampirami mam wiele wspomnień...Tych złych i dobrych. Ten, przypominał mi jednego którego znałam... - Powiedziałam.
-Ah, przepraszam...- Nie dokończył bo mu przerwałam.
-Nic się nie stało. Pewnie interesuje cię to? - Spytałam i uśmiechnęłam się.
-Jasne, opowiadaj.
-Moją mamę pewnego dnia napadły te pso-wampiry. Pomyślały że ukradła ich szczenięta, więc moja mama musiała nas im oddać...Inaczej by zginęła...I tak po jakimś czasie inne pso-wampiry ją dopadły. - Łza spłynęła mi po pysku, lecz mówiłam dalej. - Wychowywały mnie, gdy robiłam coś dobrego mogłam zabić człowieka (przy okazji zjadając go), gdy byłam niegrzeczna dostawało się po pysku od samego ich przywódcy...- Nie mogłam już dalej mówić, gdyż te "wspomnienia" pomieszały mi w głowie.
-Już nie musisz dokańczać...-Powiedział.
-A...Czemu zemną zostałeś? Możesz iść jeśli chcesz...Poradzę sobie. - Uśmiechnęłam się.

Snowy? W cale cię nie wyganiam xD

Brak komentarzy: