czwartek, 26 marca 2015

Od Elisabeth - CD opowiadania Enzuriego

 Zatkało mnie. Kompletnie. I tylko dzwoniące w uszach pytanie Enzuriego " - No bo wiesz... bardzo Cię lubię. Czy ty mnie też? Zależy mi na dobrych kontaktach."Czy on się we Mnie zakochał? Co na to może wskazywać? To może od początku
 1. Od razu jak Mnie spotkał zaproponował mi spacer ( choć Mnie znał jakąś minute)
 2. Pokazywał mi Swoje ulubione miejsca.
 3. Skrót " Zuzu"
 4. Jego warknięcie Mi do ucha nad Wodospadem Cienia
 5. Pomoc w zabraniu ciała Quiet
 6. Zazdrość o Fayleer'a
 7. Pocieszanie Mnie po odejściu Quiet
 8. Troska o Mnie po wypadku na lodzie
 9. Mówienie, że mu na Mnie zależy
 10. Obięcie Mnie w trakcie Zaćmienia
 11. Wszystkie Nasze spotkania i wygłupy
 12. Zapytanie Mnie czy go lubię?
To chyba tak. On się we Mnie zakochał. A czy ja go kocham? Szczerze mówiąc, nigdy nie myślałam o miłości na poważnie. Zawsze była u Mnie w fantazji. Zastanawiałam się jak będzie wyglądać Mój partner? Czy będziemy się długo znać przed związkiem? Wracając do Zuzu. To jednego jestem pewna. Zakochałam się w nim. Tak, mi się przynajmniej zdaje.
 Myślałam, że Moje rozmyślania trwają wieki, a tak naprawdę trwały kilkanaście sekund.
- Enzuri, jeśli Mnie pytasz o to czy zostanę Twoją partnerką? To się zgadzam. O to Ci chodziło?


Enzuri?

Brak komentarzy: