niedziela, 22 marca 2015

Od Elisabeth CD opowiadania Enzuriego

 - Tak, przepraszam Cię za Moje zachowanie - powiedziałam skruszona
- Nic, Ci na pewno nie jest? 
- Taa - odparłam
- Nie darowałbym sobie, jakby coś Ci się stało
- Serio ? - zapytałam z niedowierzaniem Enzuriego
- Serio - powiedział i Mnie mocno przytulił
Po paru minutach zasnęłam wtulona w Zuzu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Obudziłam się wczesnym rankiem. Dalej byłam wtulona w Enzuriego.
Powolutku wstałam starając się, nie obudzić Zuzu. Sprawdziłam, czy
przypadkiem go nie obudziałam. Na szczęście, dalej spał słodko.
Wyszłam przed jego jaskinie. Pierwsze promienie słoneczne, spoczęły Mi
na pysku. Poszłam nad Nasz ulubiony strumyk. Umyłam się i upolowałam
łososie, z którymi wróciłam do jaskini Enzuriego. Odłożyłam łososie
i położyłam się znowu obok Zuzu. Po chwili znowu usnęłam. Obudziłam
się i  przeleżałam jeszcze kilkanaście minut. Po tym czasie obudził
się Enzuri.
- Cześć - powiedział, przeciągając się
- Cześć
- Może coś upolujemy ? - zaproponował
- Nie musimy - wskazałam na miejsce, w którym leżały łososie
- Skąd one ... To Twoja sprawka -  zrozumiał
- Ychy
Zjedliśmy łososie. Postanowiliśmy pójść nad Plaże in Litore.
Zaczęliśmy kolejną rozmowę o wszystkim i o niczym. Po dojściu na
plaże, miałam ochotę od razu skoczyć do wody, ale Zuzu mnie
powstrzymał. Więc musiałam, go sprowokować. Tak jak myślałam,
wrzucił Mnie do wody. Godzinę spędziliśmy w wodzie. Po wyjściu z wody,
położyliśmy się na piasku.
- Lissy, mam pytanie - powiedział tajemniczo
- Jakie ?
- To nieodpowiednie miejsce na to pytanie - odparł - Zabiorę Cię w pewne
miejsce ...

Enzuri ???

Brak komentarzy: