niedziela, 31 maja 2015

Od Wild Rose CD opowiadania Diego

Po kilku godzinach biegu w końcu poczułam zapach psów. Zmierzyłam w jego kierunku. 
Nagle zauważyłam grupkę psów. Jeden z nich zauważył mnie i podszedł do mnie. 
- Kim jesteś? - spytał.
- A co cię to obchodzi?! - burknęłam 
- To że jesteś na terenach sfory psiego głosu! 
- Zaprowadź mnie do alfy! - powiedziałam odważnie
Pies spojrzał się na mnie i powiedział:
- Chodź. 
*******************************Pół godziny później*******************************************

- To tutaj. - powiedział pies i odszedł. Spojrzałam na jaskinie i pewnym krokiem weszłam do środka. 
- Witam! - powiedziałam i rozejrzałam się. Nagle zauważyłam samoyeda. 
- Witaj, kim jesteś? - spytała suczka 
- Dzikim psem który szuka sfory, przyjmiesz mnie? 
- Ale, jak masz na imię? Ja jestem Aceland a ty? 
- Jestem.... Wild Rose. 
- Witaj w sforze. - powiedziała i wyciągnęła łapę. Nieufnie uściskałam jej łapę i wyszłam. 
Zaczęłam biegać i nagle zauważyłam czarnego śpiącego psa. Usiadłam przy nim. W końcu się obudził. 
- Już się bałam, że nigdy się nie obudzisz - powiedziałam
- Ale się obudziłem-odpowiedział
- Widać...co tu robisz?-spytałam
- A co mam robić?
- No..Jesteś na terenach sfory...
- Sfory!?
- Psiego Uśmiechu-wyszeptałam 
- Akurat..a tak w ogóle to jestem Diego - przedstawił się. 
- Jestem... a skąd mam ci ufać? - powiedziałam i odsunęłam się. 
- Ahhh... nie musisz się bać!
- Ale, czy ja się boję? - burknęłam 
- Chodź zaprowadzę cię do alfy. 


Diego?


1 komentarz:

Unknown pisze...

Popełniłam mały błąd ostatnie zdanie ,,-Chodź zaprowadzę cię do alfy" powiedziała Rose a nie Diego.

~~Dave i Rose