niedziela, 31 maja 2015

Od Dave'a CD opowiadania Sunny

- Zaczekaj! 
- Co chcesz jeszcze stąd? - spytała Sunny 
- Widzisz to? 
- Co?! - spytała 
Nic nie odpowiedziałem tylko podeszłem to zakurzonej skrzyni. 
- Lepiej tego nie otwieraj bo ... bo... wylecą kosmici! - powiedziała i uśmiechnęła się. 
- Spokojnie, spokojnie kosmitów nie ma. - powiedziałem i uśmiechnąłem się. Nagle zauważyłem że po drugiej stronie skrzyni jest dziura. Zgarnąłem pajęczyny i leżąc wgramoliłem się do środka. Była całkiem pusta tylko na końcu był skrawek papieru. Chwyciłem go w zęby i nagle zauważyłem że coś mnie kuje w kark. Szybko wyszedłem z niej i zacząłem się trzepać. Winowajcą tego wszystkiego był pająk który jak spadł ze mnie uciekł na ścianę.
- I co kosmici mnie nie zjedli. - zaśmiałem się 
- Całe szczęście, co masz w pysku? - spytała. 
- Nie wiem, chodź na zewnątrz tam jest lepsze światło. - powiedziałem.
- W końcu. - zaśmiała się i już jej nie było w zamku.
- Ej, poczekaj ja mam 3 łapy. - zaśmiałem się i podążyłem za nią. 


 Sunny :3 ?

Brak komentarzy: