sobota, 30 maja 2015

Nowa suczka !

https://karmimypsiaki.pl/images/psy/546a0df9047d2.jpgImię : Prawdziwe imię to Żabka, ale wolała by aby mówiono na nią Keisha (czyt. Kejsza)
Ksywka : Kesha, Kei
Głos : Blue Cafe - Czas Nie Będzie Czekał
Rasa : Kundelek
Wiek : 3,5 lat
Płeć : Suczka
Urodziny : 22 Dzień Lata
Stanowisko : Psycholog
Rodzina : Brak
Partner : Brak
Młode : Brak
Charakter : Żabka znaczy Keisha choć jest z pozoru małą suczką, potrafi się postawić. Ma dość zadziorny charakter, ale jeśli komuś zaufa będzie dla niego miłą przyjaciółką
Historia : (Opis ze schroniska w którym się znajdowała) „Witam! Ja przybłąkałam się na posesję w Sobieszewie. Jestem malutka, ale za to
charakterna i potrafię się „postawić”. To moje zachowanie wynika jednak bardziej
e stresu związanego z pobytem tutaj niż z wrodzonej cechy charakteru. Ja po
prostu boję się i nie lubię gwałtownych, niespodziewanych gestów. Ogromnie nie
lubię jakichkolwiek zabiegów weterynaryjnych. Jestem zagubioną kruszynką, która
nie może odnaleźć się w tym wiecznym zgiełku i hałasie." Po półtora roku Keisha postanowiła uciec, bo nie dawała już sobie rady. Tak znalazła się w sforze
Upomnienia : 0/4
Kontakt : ali215

Serdecznie witamy...

Brak komentarzy: