wtorek, 26 maja 2015

Od FoxTrotte'a CD opowiadania Cleo

- Wędruję po terenach sfory. - Lekko się odsunąłem. - A ty?
Suczka usiadła i zrobiła zdziwiona minę.
- To tu jest sfora??
Przekręciłem łeb.
- No jest. Ty do niej nie należysz? - Zapytałem.
- Nie...
- To chodź! - Pociągnąłem ją za łapę. - Dołączysz zaraz!

* Przed jaskinią Alf *

Mashine zgodził się aby ta suczka dołączyła.
- Jestem FoxTrotte, bo mam rude umaszczenie. - Uśmiechnąłem się.
Przez chwilę było tak cicho, że musiałem coś powiedzieć.
-Pokazać ci twoją jaskinię?
- Okej...Jestem Cleo. - Zarumieniła się.
Zaraz byliśmy pod jej jaskinią.
- To...Ty się rozgość a ja pójdę po kolegę aby pokazał ci tereny. - Powiedziałem i miałem już iść gdy suczka wtrąciła .
- A ty nie możesz?
- W sumie...Polubiłem cię. - Uśmiechnąłem się.

Cleo?

Brak komentarzy: