sobota, 30 maja 2015

Od Dave'a CD opowiadania Sunny

- Daleko to?- spytałem
- Zobaczysz. - powiedziała i uśmiechnęła się. 
***********************************Kilkanaście minut później*************************************
- To tutaj! - powiedziała i wbiegła do jaskini. 
- Ej poczekaj! - powiedziałem i zacząłem biec w miarę możliwości do jaskini. 
Kiedy do niej wbiegłem wpadłem w poślisk i po kilku sekundach znajdowałem się na lodzie. 
Moja złamana łapa bardzo mnie zabolała ale nie okazywałem tego. Podniosłem się i przez chwile popatrzyłem na wesołą Sunny. Po chwili i mi się udało już dobrze jeździć na trzech łapach. 
- I jak fajnie? - spytała śmiejąc się.
- Tak! - odpowiedziałem. 
- Chodź zaprowadzę cię do zamku! 
- Okey! - powiedziałem i skierowałem się w stronę wyjścia. 


Sunny ?

Brak komentarzy: