sobota, 30 maja 2015

Nowy pies!

http://static.wixstatic.com/media/787fc3_d990d22eeba642ccaba12bc5e221db67.jpg_srb_p_600_553_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srbImię : Dave
Ksywka : Dav
Głos : Artur Rojek
Rasa : Kundel
Wiek : 3 lata
Płeć : Pies
Urodziny : 20 dzień jesieni.
Stanowisko : Obserwator
Rodzina : Od kiedy pamięta żył w schronisku.
Partner : Szuka tej jedynej
Młode : Brak
Charakter : Dave jest bardzo pomysłowy przez kilka lat próbował wydostać się z klatki. Jest niezwykle inteligentnym psem, z odwagą trochę gorzej ale jeżeli chodzi o zdrowie a nawet życie psa to będzie odważny jak lew. Na początku nieufny i ostrożny ale kiedy przełamie pierwsze lody staje się miły i zabawny.
Historia : Od kiedy pamiętam żyłem w schronisku. Dzień w dzień próbowałem się wydostać. Pewnego dnia w zaklinowałem łapę w szparze ludzie wydostali mnie z niej. Zanieśli mnie do weterynarza. Na szczęście nic mi nie było. Kiedy zanosili mnie poraz kolejny na kilka lat do klatki nadarzyła się okazja. Ugryzłem człowieka w ręke , wtedy mnie puścił. Udało mi się uciec. Kiedy polowałem po raz pierwszy na zająca dostałem kulą w łapę i dotarłem ranny tu.
Upomnienia : 0
Kontakt : Wilczywilk

Brak komentarzy: