czwartek, 20 sierpnia 2015

Od Video - CD opowiadania Avalon

- To jest naprawdę w dechę - zaśmiałem się i szturchnąłem ją.
- To dobrze - mruknęła spokojnie - Idziemy gdzieś czy zostajemy tu? - zapytała Av, zmieniając temat.
- Mi tam obojętnie - wzruszyłem ramionami- Możemy się przejść - uśmiechnąłem się lekko.
- Ciągle gdzieś chodzimy - suczka przewróciła oczami.
- Oj nie marudź - zaśmiałem się i ruszyłem - Przynajmniej twoje życie nie jest nudne - mruknąłem.
- Bo nie jest - dodała Avalon. Przewróciłem oczami, próbując nie kontynuować tego tematu - To gdzie idziemy? - zapytała suczka.
- Przed siebie - powiedziałem dosyć niepewnie, bo nie wiedziałem co zrobi Av. Tej chyba było już wszystko obojętne. Przeszliśmy trochę, aż zobaczyliśmy Lonlay i Levar'a.
- Cześć - powiedziała szybko siostra, próbując jak najszybciej zejść z mojego pola widzenia.
- Hej - powiedziała zdziwiona Avii - To jej chłopak? - zaśmiała się, przenosząc wzrok na mnie.
- Niestety - westchnąłem. Suczka popatrzyła jeszcze bardziej zdziwiona - Moim zdaniem to za szybko, żeby byli parą. Zaraz będą pewnie jeszcze szczeniaki i sobie zmarnuje życie - przewróciłem oczami.
- Jest chyba dorosła, więc wie co robi - mruknęła Av.
- Według mnie, nie wie - westchnąłem.

Avalon?

Brak komentarzy: