sobota, 22 sierpnia 2015

Od Aury CD opowiadania Ferraro

Kiedy Ferraro zaprowadził mnie do jaskini, byłam w dziwnym nastroju. Miejsce było obskurne, no ale nie miałam innego wyjścia. Potężna jaskinia dla takiej jak ja. Trochę się nią nawet przeraziłam, ponieważ niektórzy opowiadali przeróżne historie o osobie która odnalazła tę oto jaskinie. Tak naprawdę podobno Diego odszedł ponieważ dostał powiadomienia z różnych okoliczności iż jaskinia jest nawiedzona. Jak na razie wolałam zostać tutaj, niż ponownie szukać nowego domu.

-Podoba się?-Zapytał Ferraro
-Tak-odpowiedziałam, choć w głowie miałam przeróżne inne myśli

Ferraro?

1 komentarz:

Skaii pisze...

"Tak naprawdę podobno Diego odszedł ponieważ dostał powiadomienia z różnych okoliczności iż jaskinia jest nawiedzona. " Diego nie odszedł, jest w adopcjach, a gdyby to była prawda to raczej wybrałby inną jaskinię. Poza tym Aura jest niby w sforze chwilę więc skąd miałaby znać wszystkie historie? I nie wymyślaj niestworzonych rzeczy :P