poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Od Lonlay- CD opowiadania Levar'a

Przez chwilę nie wiedziałam co odpowiedzieć... Miałam już nawet odruchowo uciekać. Ale przełknęłam ślinę i powiedziałam.
- Nie... Nie mogę.- złapałam go za łapę.
Levar popatrzył na mnie zrezygnowany i okropnie zasmucony. Widząc to pociągnęłam go na nasze ulubione drzewo i wtedy posadziłam go przed sobą. Spojrzałam mu prosto w oczy.
- Oczywiście że zostanę twoją partnerką!!!- pocałowałam go czule.
Levar z początku nic nie zrozumiał ale potem mu wszystko wytłumaczyłam. Nie chciałam tak ważnego zdarzenia zaliczyć w zwyczajnym miejscu. Musiałam wybrać jakieś wyjątkowe. Tak się cieszę że nareszcie ja i mój bohater jesteśmy razem! Ciekawe czy mi się oświadczy... Ale spokojnie. Wszystko w swoim czasie. Poszliśmy ogłosić o wszystkim naszym rodzinom.

Levar? ;3

Brak komentarzy: