sobota, 22 sierpnia 2015

Od Ferraro- CD opowiadania Aury

Odwzajemniłem uśmiech i zaprowadziłem suczkę do mojego ojca.
- Tato.-zacząłem.- Taaa...
- Aura.- wtrąciła się szybciutko po czym od razu zamilkła.
- Aurą chciałaby dołączyć do naszej sfory.
- Naturalnie Auro.- tata przyjaźnie zareagował.- Ferruś proszę zaprowadź suczkę do jej jaskini.
- Dobrze...- stanąłem na chwilę w miejscu po czym szepnąłem do taty.- Tato, wydaje mi się że wszystkie jaskinie są już pozajmowane.
- Nonsens.- zaśmiał się.- Przecież niedawno... Ehhh... Poodchodziło wiele psów więc mamy dużo miejsca. Niech ulokuje się na przykład... W starej jaskini Diego?
- Niech będzie.
Podszedłem do suczki i razem ruszyliśmy do jaskini którą przedtem zamieszkiwał Diego. Po drodze nikt nic nie mówił więc było trochę niezręcznie. Na miejscu pokazałam Aurze jej jaskinie. Ciekawe czy się jej spodobała...

Aura?

Brak komentarzy: