wtorek, 27 stycznia 2015

Od Rocky'ego CD Opowiadania Navedy


-Po prostu Rocky-odpowiedziałem z uśmiechem.
-Opowiesz mi coś o sobie-spytała suczka.
-Jasne-odparłem-w tej sforze jestem prawie od początku jej istnienia.Mam kuzynkę Aceland,która ma chłopaka Mashine,ale w tym chyba zdążyłaś się połapać.No cóż lubię przygody,pamiętam jak byłem na "wakacjach" z Ace w górach i spotkaliśmy lodowego wilka.Ale wtedy było zarąbiście.
Obejrzałem się za siebie i dostrzegłem,że jesteśmy nad rzeką.Usiedliśmy na brzegu i moczyliśmy łapki w lodowato zimnej wodzie.Niektóre ptaszki cicho ćwierkały.
-Chyba powoli nadchodzi wiosna-pomyślałem.
W kępie traw czaił się zając.Miałem ochotę na niego zapolowac,ale nie chciałem przestraszyć Navedy.
-Może i ja czegoś dowiem się o Tobie?-spytałem zachęcająco.

Naveda?

Brak komentarzy: