niedziela, 25 stycznia 2015

Od Bligrht- CD opowiadania Cheroona

-Hmmm...-zamyśliłam się.- Może być.
-Tylko gdzie?-zapytał.
- Może na łąkę?
- Nieee..- jęknął.- Byliśmy niedawno.
- Las?
- Przechodzimy właśnie przez niego.- zaśmiał się.
- Hyyyy!!!!- jęknęłam.
- Co???- zdziwił się.
- Pójdziemy tam gdzie jeszcze chyba nigdy nie byłeś.- uśmiechnęłam się zawasiacko.
- Jest tam niebezpiecznie?!- zapytał zrezygnowany.
- I to jeszcze jak!- krzyknęłam i pognałam przed siebię.
Cheroon nie wiedział za bardzo co robić. No ale pobiegł za mną widząc że zaraz zniknę mu z oczu. Dotarliśmy na miejsce. Na widok furtki z napisem ,, Śmiertelny tunel'' Cheroon chciał wracać. Zatrzymałam go i się uśmiechnęłam.
- Nie cykaj się!- powiedziałam.
- Ja się nie cykam.-poprawił mnie.- Tylko nie chcę sobie znowu coś zrobić.
- Nie zrobimy.- przewróciłam oczami i otworzyłam furtkę.- No chodź!
Poszedł wolnymi, niezdecydowanymi kroczkami do mnie. Od razu przy wejściu było dużo tuneli. Chyba z osiem.
- To co Cheroon?- zapytałam.- Którym idziemy?

Cheroon?

Brak komentarzy: