środa, 28 stycznia 2015

Nowa Suczka!!!

Imię: Omega
Ksywka: Omi
Głos: Natasha Bedingfield- Wild Horses
Rasa: Mieszaniec
Wiek: 3 lata
Płeć: Suczka
Stanowisko: Lekarz
Rodzina: Zginęli w wypadku...
Partner: Brak, ale szuka kogoś podobnego do niej.
Młode: chciała by...
Historia: Urodziłam się w bardzo bogatej rodzinie . Dorastałam tam, ucząc się wielu rzeczy. Pewnego, ładnego dnia wszyscy domownicy (psy też xd) pojechali w góry. W domu zostały tylko szczeniaki, czyli ja i moich dwóch braci. Nie wracali, a zaczął się rok szkolny. Do domu przychodziło dużo dzieci, pukały one w drzwi. Przyszedł jakiś pan, wyważył drzwi, wsadził nas w karton i wyniósł. Gdy dotarliśmy na miejsce zobaczyłam że nie jesteśmy już na wsi, ale w mieście. Pudełko stało przy sklepie weterynaryjnym. Moje rodzeństwo szybko znalazło dom. A ja? ja zostałam sama, w te deszczowe dni...Zawsze w nocy obok kartonika przechodził jakiś pies, rudy jak ja. Wydawało mi się że to mama więc podążałam za nim. Wyprowadził mnie daleko za miasto, i zostawił na polu. Znalazłam sobie małą norkę po lisach, i tam zamieszkałam. W wieku 2 lat postanowiłam wyruszyć, gdzieś zamieszkać na stałe. Znalazłam jakieś pole z fiołkami. Tam zobaczyłam grupę bawiących się psów. Podeszłam bliżej i ujrzałam tam znaną mi sylwetkę. Postanowiłam się z nimi zaznajomić. Przez rok ich obserwowałam, aż zdobyłam się na odwagę i poszłam do nich. Tak znalazłam się w sforze psiego uśmiechu.
Upomnienia: 0/4
Kontakt: KonikowaXD

Brak komentarzy: