piątek, 30 stycznia 2015

Od Bligrht- CD opowiadania Cheroon'a

Położyłam się obok niego. Głęboko wdechnęłam świeże powietrze i odpowiedziałam.
- Masz rację.-przyznałam i położyłam głowę na jego ramieniu.
Szybko ją zdjęłam kiedy pomyślałam że to nie było zamierzane. Cheroon się uśmiechnął. Ja jednak się nieco odsunęłam. Wole zachować ostrożność. Jeszcze wogle nie będzie chciał ze mną spędzać czasu. Patrzyłam nadal na wróżki. Zwróciłam uwagę na jedną parę. Wyobraziłam sobie mnie i Cheroon'a tak tańczących. Zaraz... Co?!?!? Czy ja to powiedziałam na głos?!
- Wydaje mi się że tak..-powiedział Cheroon.
Zarumieniłam się i zrobiło mi się głupio. Uciekłam szybko. Cheroon zaczął biec za mną. Dobiegłam pierwsza do mojej jaskini. Cheroon zdyszany podszedł do mnie i powiedział:
- Czemu uciekałaś?-zapytał.
- Nie pytaj.-odpowiedziałam.- Jestem po prostu dziwna!

Cheroon?

Brak komentarzy: