piątek, 30 stycznia 2015

O Aceland - CD opowiadania Mashine

-Mam pomył,przekupimy go.-powiedziałam.
-Ale jak?-spytał zrezygnowany Mashi.
-Już ja się tym zajmę.
I poszłam do Nuki'ego.Siedział w jaskini.Chyba niedawno wstał.
-Hejka,Snowy-powiedziałam.
-Cześć mamo-odpowiedział-co tam?
-Wszystko dobrze.Co byś powiedział na to:Pojedziesz na kilku dniowy obóz,poznasz rówieśników,a my z tatą potem damy ci spokój i będziesz mógł chodzić gdzie i kiedy zechcesz.-zaproponowałam.
-Przemyśle to-mruknął Nuki.
-Wiesz,jak byłam młodsza to często tak było,że wiele rzeczy nie przypadało mi do gustu,ale potem okazywało się,że są fajne.-zwierzyłam mu się.
-No dobra pojadę.-rzekł.
Przytuliłam go i liznęłam.Cieszyłam się,że odiosłam sukces.
-Mashi,pojedzie-krzyknęłam.
-Jesteś niesamowita-powiedział.
-Co powiesz na mini spacerek,dawno razem nigdzie nie byliśmy?

Mashine? ♥

Brak komentarzy: